Social Media

Chvilka s hudbou #24 | Ministery of Magic a jiná hudba s tématikou Harryho Pottera


Už dlouho jsme si nepovídali o hudbě a tak je na čase to napravit. Také milujete Harryho Pottera? Pak si jistojistě zamilujete minimálně něco z toho, co vám dnes představím.

Na Ministery of Magic jsem narazila úplnou náhodou. Prohrabávala jsem se youtube videi s tématikou Harryho Pottera a náhodou jsem narazila na jejich asi nejprofláklejší písničku - House Song. V názvu stálo cosi o Ministery of Magic, nejdřív jsem myslela, že je to vtip, ale stejně jsem to ze zvědavosti hodila do vyhledávání na Spotify a ono hele - ona je to vážně skupina! Krátce poté, co jsem si všechna jejich alba stáhla do mobilu, jsem nějakou chvíli neposlouchala nic moc jiného.

Není to jen potterovské téma, které se mi na Ministery of Magic líbí, především zbožňuji, jak rytmická a živá jejich hudba je. Je pravda, že občas mi přijde, že už to s tím autotunem přehání (zejména u House Song), ale i přesto mě jejich hudba jednoduše baví. Asi nejraději od nich mám Sonorus Love, kterou vám spolu s House Song a Lily přikládám dolů.


Nicméně nejsou to jen Ministery of Magic, kteří přišli s hudbou na téma Harryho Pottera. Žádnou další skupinu jako takovou jsem sice nenašla, ale je tu mnoho jednotlivých písniček od nejrůznějších autorů, které si také zaslouží pozornost.

Mou snad nejoblíbenější písničkou z tohohle soudku je parodie na Don't Stop Believing - We Are From Hogwarts od Chrise Villaina. To je prostě něco naprosto dokonalého! Mám ráda i původní Don't Stop Believing (ach Glee) a tohle je prostě boží. Nezapomeňte se podívat i na klip, neboť se neskutečně povedl! (Mimochodem, najděte si také Chrisovu znělku Pokémonů, ta je totiž také dost dobrá.)


Další na řadu přichází Tessa Violett, tu jsem si zamilovala díky písničkám jako Do You Love Me Too? nebo Not Over You. Wizard Love je jedno z jejich starších děl, nicméně to na věci nic nemění, protože Tessa byla talentovaná už před lety a tahle písnička je toho důkazem.


Not Literally Production se před lety pustili do kolejních písní. Vzali hudbu ze známých hitů a upravili text. Bohužel zklamu havraspárské - jejich kolej je totiž jediná, která svůj song nemá (ano, také se divím, že to nejsou mrzimorští - bez urážky, samozřejmě :D). Co jsem to posledně zkoumala, oni to havraspárské video mají hotové, jenže došlo k nějakým sporům ve skupině, kvůli kterým ho nemohou pustit ven. Upřímně, už ani moc nedoufám, že to ještě vyřeší a video se ven dostane, ale i přesto mám na jejich kanál zaplá upozornění, protože prostě co kdyby, že? Nicméně, dneska se mi během hledání písniček náhodou poštěstilo a narazila jsem na verzi Smarter, kterou děvčata zpívala na nějakém conu a seriózně jsem se tu rozbrečela. I tuhle verzi tedy dole najdete.

Každopádně, z těch, které oficiálně vydali, jsem si nejvíc zamilovala verzi pro Mrzimor - Sorted This Way, je to parodie na Born This Way a vážně hrozně moc se mi líbí jak je to pojaté, jsem přesvědčená, že lépe to vymyslet snad ani nemohli. Nicméně ani nebelvírská parodie na Katy Perry zvaná Gryffindors není špatná. Jediná, která mě absolutně nebavila, je ta zmijozelská - We R Slytherins.


Jako poslední tu mám jeden rap battle, kde se setká Hermiona s Katniss. Není to sice na sto procent potterovská písnička, nicméně je to jedna z nejlepších věcí, jaké jsem kdy slyšela a jednoduše vás o ni nemohu ochudit! Věřím, že si ji všichni zamilujete, i kdybyste rap jinak nenáviděli. :D (Mimochodem, dokoukejte video až do úplného konce, stojí to za to!)


Znáte nějaké další fandomové písničky, ať už ze světa Harryho Pottera anebo jiné knižní série? A které jsou vaše oblíbené?
1 komentář u "Chvilka s hudbou #24 | Ministery of Magic a jiná hudba s tématikou Harryho Pottera"
  1. Ja som o wizard rocku počula prvý raz pred pár rokmi, no z toho, čo si spomenula som poznala len MoM.
    Aj by som ti odporučila ďalšie kapely, ale neviem si teraz na ne spomenúť :D

    OdpovědětVymazat